sorry!

sorry att ja inte bloggat på typ år.... okej senast ja blogga va typ i söndags så, så länge sen va de nt:P
men kommer säkert att bli så men ska försöka att uppdatera så mycke ja kan:D


ja igår(måndag) så va de skolan...
ewa va sjuk så vi hade vikarie(laila) hatar henne...
asså på morgonen så kom ja på att ja hade glömt min skåpnyckej hemma vi va typ vis skolan o hade 10 min kvar innan vi börja...
så vi fick springa hem o hämta den :/
men vi kom ändå 10 min sent:(
o sen vart ja typ tillsagd för att ja typ skulle ge elins mobil till henne(piinsamt typ)

yees, idag va de skolan... gick bättre än i måndags.....:P
världens längsta dag....
på syslöjden så tog martin min mobil o titta på mina bilde :/
dom e väldigt privata... men han hann typ bara sen dom oprivata bilderna om ni fattar:P
men sen gick hanna ja vera o alice hem till alice...
först tittade vi lite på tv sen hoppade vi lite sduddsmatta har bilder...
men vet inte om ja får lägga ut dom för dom andra men de ebara att kolla på fb ska lägga upp dom där :D
sen hade ja träning...'de va jättekul.
vi hade mattbärg de gick bra..
sen i slutet gick vi igeom tävlingsvarven (vi ska snart åka till visby o tävla)de gick väll bra:P
sen kom ja hem o åt lite...
men nu ska ja nog sova tror ja börjar 10 över 8 le nåt sånt :/
puss/sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0